Sol och grillning på gång!

Idag ska vi äntligen grilla för första gången i år!!! Jeeej. Som jag har längtat.

Har även hunnit med en runda på stan som slutade med att jag köpte tre par leggings, var ju så billigt på Lindex och sen köpte vi med oss mackor hem. Mumsigt.
Efter det åkte jag och handlade mat medan Tobias jobbade.
Sen har jag faktiskt städat ute på altanen så nu är golvet inte fullt så skitigt som det var innan. Nu ser jag bara framemot att få klippa gräset och se att gräset faktiskt växer, för det gör det inte nu. :)

Nu ska jag snart börja förbereda maten! Tobias får stå för grillningen för det gör han faktiskt riktigt bra! ;)

Hoppas ni får en underbar kväll och att solen lyser hos er också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback