Solen skiner och himlen är blå

Sitter och kollar på Vakna som vanligt nu på morgonen men jag ska erkänna att sängen lockar en aning! :)

Snart ska jag ta på mig min utstyrsel för dagen. En svartsopsäck med en och annan tomburk på sydd. Haha.
Sen har jag sytt på två grankvistar i en svart keps.

Undra vad alla kommer tänka när vi kommer gående med det där på oss. Men kanske tar på mig det just innan vi kommer fram till stället vi ska vara på. :)

Nu ska jag ta mig ut och hämta mina gummistövlar.
Herregud! Hur ska detta gå, nu börjar jag bli nervös på riktigt.

Wish me good luck!

Kommentarer
Postat av: annawii

hahaha jag hade velat se dig idga gumman ;)



kram

Postat av: M

Haha, det kan jag tänka mig! :) Får se om jag vågar lägga upp på spektaklet lite senare. Kram!

2009-04-23 @ 15:57:28
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback