Tillbaka till verkligheten

Igår kom vi tillbaka till Ludvika igen efter ett par dagar i Småland.
Det har varit en hektisk vecka och det har varit så roligt!!! Det var verkligen längesen jag hade så roligt.
Linus och mamma var ju här ett par dagar innan vi åkte söderut och vi hann med en massa.
Vi var i Falun och Borlänge en dag, badade en dag och bowlade den sista dagen.
I fredags åkte vi ner och firade Rasmus och Tove som fyllde 3 och 8 år.
I lördags åkte jag och syrran till Gekås och shoppade loss, tror vi åkte runt 8-tiden på och var hemma igen strax efter 17. :)
Vi hittade väldigt mycket och jag tror att vi båda två blev nöjda med inköpen.
I söndags blev det lugnt eftersom vi hade lite fest på lördagen. Blev pizza och film hemma hos mammi.

Igår vad det alltså hemfärd och vi var hemma runt 15. Skönt att komma hem i god tid och jag fick världens bästa besked.
Jag fick VG på min senaste hemtenta. Fattar ni?!? VG!!!!!!!
Hur jäkla bra är inte det? Jag har aldrig fått det innan och jag måste erkänna att det kom en och annan lyckotår. ;)

Nu ska jag njuta av solen och att livet faktiskt är riktigt bra!
Fast det enda som skär i hjärtat är saknaden efter alla mina kära. När man träffas så mycket under en vecka blir längtan bara större efter att man har kommit hem igen och när jag ser alla små spår av Linus blir jag en aning ledsen. Men snart ses vi igen och jag längtar extremt mycket.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Grattis till ditt VG. Jag fick också VG och blev så otroligt glad, har heller inte fått det innan. Hörs på tisdag.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback