Vecka 17

Denna veckan är det verkligen fullt upp.
Idag ska jag skriva färdigt ett reflektionsprotokoll som egentligen inte ska vara inne förrän om en vecka men har gjort det mesta klart, väntar bara på en bok som förhoppningsvis kommer med posten idag.

Imorgon är det PartnerskapsOmrådesdag och det är en dag som högskolan ordnar för oss som bor i Dalarnas län så jag och min handledare ska gå till Gammelgården och där väntar en hel dag med diskussioner och föreläsningar. Brukar vara riktigt trevligt!

På onsdag och torsdag har jag skoluppgifter att göra ute på förskolan.

Och på fredag är det Tobias dag. Han fyller hela 32 år och naturligtvis ska det firas. Vi åker till Västerås, bor på hotell, äter gott och sedan tillkommer även en och annan överraskning där. :) Men det kan jag inte avslöja nu.
Ska höra om våra vänner i Västerås har tid att träffas också, var ju så längesen nu. Lilla söta E har säkerligen växt massor! :)



Söndagen blir nog en slappdag kan jag tänka mig för nästa vecka får vi Norrlandsbesök av Tobias två småbröder.
Det ska bli väldigt roligt att träffas för det blir ju inte så ofta tyvärr.

Nu ska jag gå ut och kika om posten har kommit.

Kommentarer
Postat av: annawii

Det låter som en fullspäckad vecka men helgen låter ju super!



kram sötis :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback