Vilken underbar lördag!

Gick upp redan klockan sju eftersom Tobias åkte till jobbet då.
Sen satte jag igång både tvättmaskinen och diskmaskinen.
Dessutom har jag strukit alla lakan och örngott. Det såg verkligen förjävligt i det skåpet innan och om jag känner min kära mor rätt så hade jag fått en rejäl känga om det där nu när hon kommer hit så jag tog tag i det nu när jag ändå var uppe tidigt. :)

Sen var jag tvungen att prova våra nya trådlösa Singstarmickar (stavas det verkligen mickar eller det kanske är micar, skitsamma, ni fattar vad jag menar). Dom funkade finfint och nu är jag mer än redo att klå
Frippe återigen. Ska bli gött att få sätta dit honom igen fastän att han säger att jag fuskar och bara tittar på skärmen och inte sjunger på riktigt. Hmpf. Det är väl det spelet går ut på. Haha.
Ikväll blir det att spela Rockband tillsammans med D som kommer hit. Mycket trevligt!

Nu blir det solen ett tag innan Tobias kommer hem.

Kommentarer
Postat av: Frippe

Man skulle kunna släcka ner dom där tonstrecken så man såg först efter hur det gick! Då skulle du få storspö!

2009-04-05 @ 10:42:52
Postat av: Malena

Mmmmmm, vi säger väl det då. ;) Jag låter dig tro det men vi ska ta med Rock band ner nu till påsk så ska jag allt visa dig vart skåpet ska stå IGEN: :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback