Kursintro och biodejt

Efter lunch är det dags för kursintroduktion för Pedagogiskt arbete II.
Att man redan är vid denna kursen känns otroligt skönt. Den kursen som kändes så långt bort när man väl började läsa.
Och så är man här och inser att tiden och terminerna går sjukt fort.
Bara två år kvar nu. Snart bara hälften kvar. :)

Tog emot lite att stiga upp idag, regnet slog mot fönstret och det var bara grått ute.

Men tänkte ändå gå en promenad snart. Skönt att ha det gjort nu på morgonen.
Ikväll blir det middag ute och bio. Vi ska se Beck - I stormens öga.
Blir mysigt att sätta sig i biosalongen nu när hösten är här.

Nej, promenad var det.
/M

Kommentarer
Postat av: fiaa

Nu blir jag avis! Haha ja den kursen känns jätte långt bort för mig iallafall, jag har ju "börjat om" gick helt fel ämne och bytte så jag är på första terminen på SO. Känns lite surt när ni andra redan är på red 2 ;) Kramar fiaa

Postat av: Malena

Men Sofia, tiden går sjukt fort och snart är du på ped 2 också. Jag lovar!! :) Skönt ändå att byta och att det känns rätt. Det är ju det som är huvudsaken! Lycka till i höst nu! Kramar

2009-08-27 @ 08:21:57
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: Jess

Tror jag är lite trött, läste kusintrio i din rubrik. Jag bara, vilka kusiner har hon träffat?!

Ser fram emot imorgon, pöss på er dalmasar...

2009-08-27 @ 18:35:27
Postat av: Malena

Ser framemot tills vi ses nu!! Nu ska vi rocka loss riktigt ordentligt. Puss o kram på er smaulänningr!

2009-08-28 @ 07:52:40
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback