Torsdagmorgon

Torsdag redan och idag är det dags för lektion!
NU vill skolan att vi ska använda webbkamera, jag har inte använt nån på 1,5 år och det har gått bra hittills.
Äh, får väl se hur det blir med det. Jag vet att med mitt internet och min dator kommer knappt ljudet fungera.
Så vi får väl se vad dom tycker är viktigast, ljudet eller att se mig. Hoppas på att det är ljudet som ska spela nån roll. ;)


Idag blir det ju som sagt lektion, men ska även hinna med att tvätta och packa inför vår resa imorgon!


Och just det, vi var ju och såg nya Beckfilmen. Den var okej, inte den bästa Beckfilmen jag har sett men den var helt okej.
Vi var ju på Akropolis innan och åt, det var riktigt gott som vanligt!!

Hoppas ni får en bra dag!

Kommentarer
Postat av: annawii

Hoppas lektionen går bra sötnos!



kram

Postat av: Malena

Tack gumman! Hoppas du hittar all kurslitteratur du är ute efter. :) Kram.

2009-08-27 @ 10:59:46
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback