12 dagar kvar

Bara 12 dagar kvar till den mysigaste dagen på hela året.

Idag ska vi ha julfest här hemma. Ett par kompisar kommer hit och jag och Tobias har lagat mat och förberett hela dagen! Ska bli mumsigt med julmat faktiskt.

Igår var jag på luciafirande på förskolan och det var så fint och barnen sjöng högt och tydligt om än lite i otakt ibland. Men det är ju så det ska vara!
Efter det fick jag vara med på personalens julfirande. God mat och även paketspel.
Jag fick välja allra sist och vann den mycket eftertraktade
massagegrejen. Fast min var röd. :)

Idag på morgonen var jag och tog vaccinet och känner inte av den än så länge.
Bara lite känningar i armen men det är väl inget som lite vin kan råda bot på. :)

Nu ska jag snart ta en dusch och sen börja värma mat!

Hoppas ni får en fin kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback