Fryyyyser

Usch vad kallt det är här hemma idag.
Skulle kunna elda men veden vi har är så stor och det går knappt få igång elden då.
Får hämta mitt täcke hit till soffan istället.

Har precis skickat in min uppsats till min lärare.
Jag tycker att jag är klar men jag är inte helt säker på att hon tycker likadant. :)
Det är mycket som ska vara korrekt och man ska hela tiden tänka över sina ordval osv osv.

Men jag har i alla fall en vecka på mig att göra de ändringar som behövs.
Härligt med jullov säger jag bara.
Är sååå glad över att jag valde att vara på förskolan tre hela veckor än 3 dagar i veckan i 5 veckor.

På fredagkväll ska jag på luciafirande på förskolan.
Ska bli himla mysigt.

Något som inte är så mysigt och som jag ska göra på lördag är att ta vaccinationen.
USCH, det ser jag inte framemot. Ett ont måste bara.

Nej, dags att hämta täcke och sen tända massa ljus!
Bara Tobias som saknas men att se honom en vardag klockan halv två är ungefär lika sannolikt som att Tobias helt plötsligt skulle sluta bry sig om Skellefteå och deras förbannade skithockey.
SKULLE ALDRIG HÄNDA ALLTSÅ! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback