HANDLA ALDRIG PÅ LENSME.SE

Handla aldrig någonsin på lensme.se. Lova mig det!!!!!

Hemskt företag som kommer med missvisande information och som är snorkiga och otroligt otrevliga när man ringer dit.
För att göra en lång historia kort... Jag skickar tillbaka linser rekommenderat för att jag inte vill att brevet ska komma bort. Får faktura på linserna som jag skickat tillbaka. Ser att linserna ligger på ICA Kvantum i Landvetter där företaget ligger. Ringer dit och säger det, han säger att han ska skicka någon att hämta det. Bra tänkte jag och släppte det. Igår kom paketet tillbaka till mig i Ludvika. Ringer dit igen idag och helt plötsligt säger dom att dom inte hämtar ut några rekommenderade brev och att om jag skulle skicka det som vanligt brev får jag ta en risk att det inte kommer fram och då måste jag betala allt själv.

Har ringt posten och konsumentombudsmannen och dom håller helt på mig och säger att jag har gjort helt rätt.
Får väl se vad detta leder till men tro mig när jag säger att jag inte tänker betala en krona till.
Inte till det där förbannade företaget.
Ska säga upp mitt medlemskap där nu.
Det är billigt där men tro mig det är värt att lägga ner mer pengar på linser någon annanstans.


Nu ska jag gå och slinga håret och försöka lugna ner mig en aning. ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback