LYCKA!

Hämtade mitt paket från Nelly idag.

Och den svarta klänningen satt som en smäck!!!!!! Den var heeeelt underbar.
Nu ska jag bara hitta ett par skor för dom jag beställde passade visserligen men aldrig att jag skulle kunna gå med ett par skor med 11 cm klack.
Började skratta åt mig själv när jag såg mig i spegeln med dom på.
Det är verkligen inte jag.
Superfint på någon annan men inte på mig.

Jag ska dessutom hitta nån fin liten kofta att ha över. Kanske en sån där bolero eller vad det heter. :)


Nu blir det att titta på Dinsko och liknande om jag kan hitta några fina skor.

Kommentarer
Postat av: annawii

Åh vad kul att klänningen satt bra, alltid roligt att hitta klänningar som man känenr sig fin i :)



kram sötnos!

Postat av: Malena

Visst är det!! Finns nästan inget som slår den känslan! :) Kramkram!

2009-12-03 @ 14:49:29
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: Wysteriia

Härligt att klänningen satt så bra :D

2009-12-03 @ 18:38:23
URL: http://Wysteriiasblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback