Min helg består delvis av:



Uppsatsskrivande. Ska skriva klart mitt resultat idag.
För att sedan ta söndag helt ledig och sen börja skriva klart min diskussion på måndag.
Det är inte så bara att skriva en uppsats.
Men man lär sig mycket och förhoppningsvis kommer min uppsats att lära någon annan något också!

Kommer förmodligen upp i 12 sidor, läraren sa 10 igår men då får min handledare hjälpa mig att skala bort en del isåfall. :) Det är svårt att skriva lite. Jag skriver för det mesta mycket mycket mer och det är inte alltid en fördel.

Men nu ska jag rensa huvudet med en promenad med Tobias och sen fortsätta igen när jag har kommit hem!

Kommentarer
Postat av: Fiaa

Vad duktig du är. Mitt skrivbord ser också ut sådär, haha. Sitter med en 10 sidors tenta den här veckan, suck.

Postat av: Malena

Tack snälla du!! Lycka till med din tenta!!! Vi får jobba hårt nu så vi kan få ett härligt jullov sen! :) Kram

2009-12-05 @ 16:06:04
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback