Sista dagen i Värnamo på en vecka

Imorgon åker jag till Umeå. Först tåg ett par timmar och sen flyg från Arlanda till Umeå.
Tobias är på hockey i Skellefteå när jag kommer dit och ska sova på hotell där. Han vill att jag kommer dit men jag har inte bestämt mig än. Är ju inte jättesugen på att sätta mig på en buss när man väl har landat.
Vi får se helt enkelt.

Idag är det en ganska oplanerad dag. Ska bara tvätta lite inför packningen ikväll.
Sen tänkte jag och mamma baka ett lite mer avancerat bröd. Tror det var 16 olika steg i receptet. :)

Nej, nu kurrar magen så ska nog ta mig en skinksmörgås.

Tänkte jag skulle lägga in lite bilder från julen09 lite senare!

Kommentarer
Postat av: annawii

Svar: Japps jag gillar Tapas (dyrt men det är det värt), Norrlandsoperan, Rex och Aschanska villan (kolgrilalt och så gott att man vill äta där varje dag ;).



Kram sötnos!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback