Skit också

Kände mig lite konstig igår och mådde inte alls bra.
Mest ont i halsen.

Idag vaknar jag av att jag är så tjock i halsen. Inte så ont längre.
Men det känns bara tjockt.
Ingen feber än i alla fall.
Tänkte ta en Ipren snart så man piggnar till för jag ska snart ha en två timmar lång föreläsning om uppsatsen och sen seminarium vid 13.30.
Känns som om det kan kvitta eftersom jag redan har hunnit med det mesta i uppsatsen.
Bara resultat och diskussionen kvar. ALLT annat är klart. Alltså bara 6 sidor kvar att skriva. :)

Sen blir det JULLOV för mig!
Åh herregud så skönt det ska bli. Bara mys med familjen i flera veckor!!!!


 
Nu ska jag dricka upp mitt te och hoppas på att halsen mår bättre snart!

Kommentarer
Postat av: Hanna

Oj redan klar!! Så skönt för dig, själv ligger jag i startgroparna och ska börja fila på grunden. Har ni vinter eller tråkväder som i Göteborg? Kram

Postat av: Malena

Njae, klar är jag ju inte. Hade gärna varit. :) Men jag har i alla fall gjort litteraturgenomgången. Och det tog tid. Sen har jag gjort så att jag hade tre fulla veckor praktik istället för 3 dagar i veckan i 5 veckor efter höstlovet. Vad är det du ska undersöka? Min uppsats går väl på det stora hela ut på problematiken kring att ha boksamtal.

Vintern kom denna veckan med ordentlig kyla och snön kom i natt. :) Kram.

2009-12-04 @ 13:55:19
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback