Detta är kärlek mina vänner


Tove och Vilma. Detta kortet togs sommaren 2006. Tove var då 5 år och Vilma 7 år. När jag kollar på kortet ser dom såå små ut. Nu fyller flickorna 8 och 10 år. Tänk att jag har varit moster i 10 år i år. Riktigt häftigt och jag har älskar varenda minut av det. :)


2004 kom Linus. Åhh herregud vad jag älskar den lilla killen. Det leendet som han har slår allt.

  
2006 kom Rasmus och två år senare Alfons. Så detta året har jag varit faster i tre år och jag känner precis som med moster-känslan. ;) 

Älskar er mina gullungar, gör vad som helst när som helst för er skull!!!

Kommentarer
Postat av: annawii

Vilka sötnosar! Älskar barn :)



Nu är tävlingen uppe by the way :)

kram

Postat av: Malena

Visst är dom!!! Ser verkligen fram emot att få se dom växa upp. :) Är med i din finfina tävling så nu hoppas jag bara på att vinna som alla andra säkert gör. ;)

2009-02-04 @ 20:30:14
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback