Gäääsp

Uuuhh. Är tröött. Gick upp när Tobias gick till jobbet lite innan sju.
Kan ändå inte somna om när jag väl vaknat till liv.

Kanske skulle ta mig en vända till stan idag. Har ändå inget annat för mig.
Skulle egentligen till doktorn idag men dom hade tydligen läkarbrist just denna veckan så ska dit på onsdag.
Har ju haft låsningar i knät sen långt innan jul och det kan bero på menisken. Sen har jag en massa konstiga leverfläckar som ska kollas upp eftersom jag har haft hudcancer i ett födelsemärke tidigare.

Nog om det. Dom smakar dom nya glassar på Vakna just nu. Och jag är verkligen en glassoman.
Åt glass mitt i vintern när jag var pytteliten. Glass sa ja haa var en mening som ofta kom ur min mun som två-treåring. :)
Fanns nån nogger med mintsmak. Den ska jag definitivt provsmaka snart!

Ska kolla färdigt på Vakna, sen smink och iväg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback