Godmorgon!

Eftersom inte min kära Tobias var hemma i natt har jag sovit ungefär en kvart i taget med alla lampor tända i huset. Haha.
Känner mig ganska sliten just nu, men ska ta en powernap sen. :)

Dr.Phil på tvn nu, det enda som går att ha på nu. Alla andra kanaler sänder ju bara barnprogram.
Tänk om en vecka kanske jag sitter där med Linus och tittar på barnprogram hemma hos mamma...?!
Den där lilla ungen vet allt hur man ska få mig glad och snällare barn får man leta efter länge. Det är aldrig några problem med honom, nu när jag var hemma hoppade han glatt i overallen när vi skulle ut, bara hängde med när jag skulle ut på stan och aldrig något gnäll. Man kan ju alltid hoppas på att man får så väluppfostrade barn själv. ;)

Åhh, just det, det är INTE vilken dag som helst idag. ;)

Kommentarer
Postat av: Jess

Nä precis, du har ju namnsdag idag! Shoppa loss riktigt nu!

Kram och grattis

Sis

2009-02-28 @ 09:46:25
Postat av: M

Tack! Hälsa grattis till Toveskruttan också! Kram.

Postat av: M

Och grattis till dig sis!!!

2009-02-28 @ 10:09:36
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback