Helgen

Var ju som sagt hos ett par kompisar i lördags.
  
Min och Tobias kväll började såklart med varsin Corona med lime i. :) Jag hade på mig toppen jag köpte på Åhlens. Den var jätteskön och jag älskar färgen på den.

Igår var det segt. Åt mat till frukost, var vansinnigt hungrig när jag vaknade. Tobias gick och la sig direkt efter att vi hade ätit. D & H smsade och frågade om vi skulle följa med ut på en fika. Tobias vill absolut inte visa sig ute men jag kände mest att jag ville göra nånting.
Så jag tog en välbehövlig dusch och traskade iväg till BK.

Hade på mig mitt favoritarmband som jag har köpt på Nelly. Och självklart mitt halsband som jag fick av mina syskon när jag fyllde 22. Står Harmony och Happiness på ringarna! 
  
   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback