I'm back!!!

Oh my god vilken lång bloggpaus jag tog. :)

Helgen norrut var fantastiskt, Lövångerrevyn var hysteriskt rolig och maten var såå god.
På söndagen bar det söderut närmare 111 mil. Landade hemma hos mamma i Värnamo klockan åtta på kvällen och åkte från Ånäset halv nio. Så det blev ungefär 12 timmar resa den dagen. Kna ju bara säga att jag somnade gott den kvällen. :)

Veckan i Värnamo började inte bra. Fick inte tag på mobilt bredbandmodem och fick panik.
Pluggar ju via datorn helt och hållet. Men ringde läraren som sa att jag skulle fokusera på litteraturen istället så det gjorde jag verkligen!

Dagarna efter bestod av Vilma, Tove, Linus, Rasmus och Alfons.
Jag, mamma, Vilma och Tove var och bowlade på tisdagen och flickorna tyckte nog att det var riktigt roligt, dom hoppade och skuttade hela tiden. Linus hämtade jag på onsdagen och han stannade till fredag. Vi lekte med lego, bilar och tittade på film och hade det mysigt! Alfons och Rasmus träffade jag både måndag och torsdag, det roligaste var när bröderna bus dansade till Pokerface. Alfons skrattade åt Rasmus hela tiden. :)

I lördags åkte jag hem till Ludvika för att senare på kvällen åka till Västerås för att hälsa på vänner och deras nyfödda lilla sötnos.

Söndagen var slööö. God mat och mys i soffan eftersom jag och Tobias inte träffat varandra på en vecka.

Nu är det ny vecka och måndagen bara flög förbi. Idag har jag haft seminarium och det var som alltid väldigt givande, vi har alltid så bra diskussioner.

Ska äta lite nu, återkommer senare, tror jag. ;)


Är allt bra med er som troget kikar in här fast jag är ruskigt dålig på att uppdatera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback