Inge vidare

Igår tyckte jag att förkylningen var lite bättre, vaknade upp och trodde att det skulle vara över.
Men icke, på kvällen igår låg jag mest och snörvlade. Helt igentäppt.
Och idag har det blivit ännu värre. Nu är det riktigt synd om mig. :)
Ringde och beklagade mig för mamma och hon höll bara med. Jag låter för hemsk idag. Haha.

Så nu är det Otrivin och soffan som gäller idag. Måste väl handla inför veckan också för jag är osäker om jag vill släppa iväg Tobias alldeles själv för att handla. Nä, jag följer nog hellre med och mår lite dåligt.

Hoppas ni får en trevligare söndag än mig! :)

Kommentarer
Postat av: elina nilsson

Oj, vilken fin blogg!

Jag gillar den jättemycket.

Kolla gärna in min också.

Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

krya på dig:)

2009-02-23 @ 00:19:37
URL: http://tobieee.blogg.se/
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

nemas problemas :D

2009-02-23 @ 08:57:18
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback