JAAAAAAAA!!!!!!!

Tror fan knappt på det, var inne och kollade på biljetter till nån av Pinks konserter i England igår. Tänkte att om inte biljetterna är så dyra är det fasen värt det att åka till England. Men biljetterna kostade över 2000 och då är det inte aktuellt med en sån resa.
Men så tittade jag in på nån blogg idag och vad ser jag där??????
JOOOO, Pink kommer till Stockholm 10 november!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Oavsett om det är en tisdag så ska jag dit.

Wihoooo, är så jäkla glad! Har sett henne förut och det slog tamejfan allt. Hon är GRYM!

Nån som vill följa med för det är ingen mening med att fråga Tobias...han uppskattar inte riktigt hennes musik lika mycket.

Så kom igen nu, FÖLJ MED! :D

Kommentarer
Postat av: Katta

tack gumman :)



jag har verkligen haft en toppendag! :D hihi

Postat av: Frippe

Jag skickar med Jessica så åker jag och Tobias till Peace&Love :D

2009-02-19 @ 06:31:28
Postat av: Malena

Frippe: Hahaha. Det var det första Tobias sa. Om jag ska se Pink så drar han till Peace&Love. Sååå it's a deal! ;)

2009-02-19 @ 08:21:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback