Neutrogena

Tänkte berätta om dom ansiktsprodukterna jag använder eftersom jag verkligen har hittat budgetprodukter som är sååå bra plus att det har kommit ut en ny i Neutrogenas serie nu.



1. Oil-free make-up remover. NY!
Såhär står det på baksidan: Den tar enkelt bort alla spår av smink, till och med vattenfast mascara, från ansikte och ögon utan att lämna någon fet hinna eller oljig känsla. Den rengör porerna på djupet och avlägsnar överflödigt fett som annars kan leda till finnar. Huden blir ren och fräsch utan spår av smink. Applicera med hjälp av en bomullstuss och rengör försiktigt ansikte och ögon tills alla spår av smuts och smink avlägnats. Behöver inte sköljas med vatten.
Jag tycker detta låter riktigt bra för den ansiktsrengöringen som fanns innan fick man inte ha runt ögonen. Så denna ska jag definitivt prova idag!!!



2. 2-in-1, Wash, Mask.
Denna har jag som sagt sen långt tillbaka. Älskar den och i somras fick jag massor av finnar runt munnen och även i pannan men efter att ha använt denna så har allt försvunnit.

3. Blackhead Eliminating, Daily Scrub.
Efter tips från Anna så köpte jag denna ansiktsscruben. Även denna är riktigt bra, även om jag inte har så mycket pormaskar känns huden len och man ser verkligen att allt "gammal" försvinner. :)

4. Oil-free Moisturiser.
Denna ansiktskräm är ett måste för mig som fullkomligt hatar att vara torr i ansiktet. Den kyler och känns lätt men ändå hjälper den min hy som blir onormalt torr nu på vintern. Tobias använder den i smyg och tror att även han tycker om den.

5. Rapid Clear Treatment.
Detta är en liten kräm som man stryker på när man känner att man börjar få en finne eller om den redan är ett faktum. Det står på tuben att krämen ska synligt reducera finnar på 8 timmar. Finnen försvinner ju såklart inte helt men jag ser ändå skillnad!

Alla produkter kostar 65 kronor och har för mig att den nya rengöringen var något billigare men är inte helt säker.
Så detta är budgetprodukter som jag verkligen kan rekommendera!!!



Kommentarer
Postat av: Leia

Bra tips.

Postat av: Leia

Då måste det verkligen vara kanonbra! =)

2009-02-27 @ 14:52:36
URL: http://onlyforever.blogg.se/
Postat av: annawii

Åh skriv gärna hur den var sen :) kram

2009-02-27 @ 16:03:59
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: lisanne

Vad bra :D har länge velat testa men har aldrig vågar chansa :D

Tack!

2009-02-27 @ 19:01:29
URL: http://liisanne.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback