Idag vill man inte bo vid Marnästjärn

Det har väl inte undgått någon här i Ludvika att det är en kille här som är försvunnen. Han försvann 22 november utanför Solo och heter Jimmy Bäckman. I fredags blev det känt att någon kan ha dumpat (tycker inte om att skriva det ordet egentligen, låter så grymt) honom i Marnästjärn. Och vart bor vi i Ludvika om inte närmsta granne med tjärnen.
Jag hoppas på ett sätt att dom verkligen hittar honom, för familjens skull. Inte för att man slutar sörja men jag tror att om man bara vet var han är och att få ett slags avslut på denna hemska historia.
Sen är det ju inte trevligt på något sätt att se poliser med hundar som letar här precis utanför.
Om det nu skulle vara så att dom hittar honom här hoppas i alla fall jag att det inte kommer en massa nyfikna människor och tidningar hit där vi bor. Iofs så åker folk ständigt förbi med sina bilar och kollar. OH my god. Skaffa er ett liv för helvete, gotta sig i andras sorg och helvete. Tycker sånt är tragiskt och jag tror inte att dom hade uppskattat nyfikna människor om något liknande hade hänt dom.

Hoppas dom hittar Jimmy snart, för allas skull.

Här kan ni läsa om det på Aftonbladet.

Här kan ni läsa om det på Expressen.

Kommentarer
Postat av: Katta

men fy så hemskt!! usch sånt där är aldrig kul..och så bor ni så nära :( usch samhället är hemskt!



va nä jag hade ingen aning om att hon kommer då, åh vore ju superkul att fara dit!! Vet dock int om jag är i sthlm lr umeå då..har ju c uppsattsen men kanske kanske...ska du dit själv lr me nå vänner? Vore ju kul att dra dit tillsammans då :)



kramar!

Postat av: SveaJ

sv: Åh vad fuskigt! Nae, tror nästan inte de. De är nog så att man ska boka biljett endå! :D O om jag då ångrar mig går de säkert o sälja ;D

2009-02-19 @ 10:57:29
URL: http://sveaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback