Räkningar och Pink

Nu är både räkningarna och Pinkbiljetterna betalda! Gött!
Är glad för att jag jobbade i sommar och jag har faktiskt fortfarande pengar sparade.
Inte dåligt för att vara mig! :)

Känner aldrig den där känslan längre att pengarna inte räcker till vilket är otroligt skönt och det finns alltid pengar kvar på kontot i slutet av månaden.
Som student blir man snål också, köper inte ofta kläder till mig själv och det enda jag har tänkt köpa till våren är nya sneakers. Dom jag har nu är sönder IGEN. Så tänkte köpa mig ett par Converse eller Pumadojjor. Hade Puma innan och dom hängde med bra många år.
Får väl se vad det blir för några sen.

På tal om våren, är det inte ganska sjukt att man vill ha värme och vår så mycket att man drömmer om det på nätterna??? :)
Drömde om det både igår och inatt. Handlade om att jag desperat försökte ta kort på snödroppar och krokusar. Haha. Sjuuuukt.

Nu ska jag leta recept, tänkte baka bröd och kanske nåt gottegott idag! Är ledig resten av veckan och måste ju fördriva tiden med något.

See U.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback