Röntgen

Fick tid för min röntgen av magen idag så om exakt en månad är det dags.
Ska fasta innan och det är faktiskt det jag är mest rädd för.
Har gjort det innan och det var verkligen ett rent helvete. Har aldrig mått så dåligt innan.
Minns så väl att jag låg och kravlade i mamma och pappas säng och grät och då kommer storebror in och säger att han ska bjuda mig på Mcdonalds när jag är klar. Och äta på Mcdonalds då var något som vi aldrig gjorde, kanske en gång om året om man hade tur. Tror inte ens det fanns i Värnamo då, detta kan ha varit 1997. Haha.
Minns inte ens om det blev Mcdonalds, bara känslan av att få äta NÅGOT efter det där var fantastisk. :)

Nej, nu ska jag bespara er detta om min mage. Tror inte ni vill läsa om något sånt.  ;)


Nu ska jag kika lite på tv.

Kommentarer
Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

hoppas allt går bra :) varför ska du röntga magen?

Postat av: Toby Hagberg - ♥ Boys style in a gay's life ♥

Tack så mkt :)



Jaså på så vis, jag hoppas verkligen det är något dom kan åtgärda, kan inte alls vara roligt att ha sådana problem. :(



Kram på dig!

2009-02-25 @ 08:50:28
URL: http://tobieee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback