Seminarium

Ska träffa min studiegrupp nu vid nio och sen är det seminarium mellan 10 och 12.

Gick upp för en timme sen ungefär och märkte faktiskt att det har börjat bli mycket ljusare på morgonen nu.
Innan blev det ljus efter åtta nångång men nu alltså redan lite efter sju. Underbart!

Ser framemot helgen väääldigt mycket nu, träffa Tobias pappa, äta god mat och se på revy. På söndagen åker jag hem till Värnamo men Tobias ska ju jobba här så för hans del blir det Ludvika. Är ju sportlov den veckan så ska ta med mig Vilma och Tove på bio nån kväll. Ska se den nya Disneyfilmen Bolt. 

Nej, nu måste jag äta nånting innan det långa seminariet. 

Vad gör ni idag?

 

Kommentarer
Postat av: annawii

Det låter som en härlig helg att se fram emot :). Måste bara skriva att din kommentar gjorde mig så grymt glad gumman! Du anar inte hur bra det känns om jag kan sprida att det faktiskt går att förändra sitt liv till det bättre. Du gjorde min dag hihi :)



Kram sötis!

Postat av: annawii

svar: Ja det är klart att du får kul här ;). Bara att hojta om du vill med ut och dansa på fredag :). Och jag håller med dig, mår man dåligt måste man försöka göra ändringar så att man mår bättre. Man förtjänar ju faktiskt att må bra och när man inser det blir det lättare att ta hand om sig själv :). jag vill hemskt gärna läsa den! Kan du maila adressen och lösen till [email protected] ?

Kram!

2009-02-03 @ 12:43:54
URL: http://annawii.devote.se
Postat av: Sofi

Vad pluggar du till? :)

2009-02-17 @ 16:58:02
Postat av: Malena

Sofi: Jag läser till förskollärare/lärare.

2009-02-18 @ 09:08:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback