Till Hiva

Lyssnar på Till Hiva med Melissa Horn, det är verkligen musik och text när det är som bäst.

Har hunnit med att skriva mitt reflektionsprotokoll idag, duschat, ätit lunch framför Hem till gården och kika på lite secret stuff på nätet. Kan inte skriva mer än så eftersom det är något till nån som läser här. :)

Det är väldigt grått ute idag, som vanligt. När ska våren egentligen komma? Gärna nu för min del. Men om man bor i ett "kallhål" som Tobias alltid säger så får man väl räkna med snö till april....

Tänkte att jag skulle plocka undan här hemma och städa ordentligt imorgon. Alltid skönt att göra det innan man ska åka iväg. Och packa såklart. Ska ju vara borta en vecka och denna gången ska jag inte ta med mig tusen saker.
Den största frågan nu är vad sjutton jag ska ha på mig på lördag, har ju bara en massa gammalt skrot i garderoben. Äsch, får väl dra på mig nåt i alla fall. Tror inte nån skulle uppskatta om jag nu inte gjorde det.


Nej, nu blir det lite mascara på fransarna och sen klä på sig.
Måste gå till Ica och köpa kiwis. Det är så gott till frukosten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback