Tvätt och städ

Har tvättat sju tvättar idag och den åttonde är snart klar. Ska ju vara borta i lite mer än en vecka så var helt enkelt tvungen att göra det idag.
Åker ju till Umeå imorgon och jag hoppas verkligen att vädret lugnar sig i norr. Avskyr att flyga när det blåser sådär sjukt mycket. Vem gör inte det förresten?

Dessutom har jag storstädat här hemma, luktar gott och rent nu! :)

Tänkte att jag väntar med att packa tills imorgon, har ju nån timme på mig där på morgonen. Räknar med att åka från Ludvika vid 11.


Ska bli sååååå skönt att komma hem nästa vecka. Lovely. Känner att jag behöver det nu, sitter ju bara ensam här hemma varje dag så nu blir det aktivering på hög nivå.
Blir nog dessvärre ingen uppdatering på några dagar, träffar ju Tobias pappa så sällan och då vill man ju gärna umgås med honom när man väl är där.

Så ha en riktigt bra helg alla!!!
Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback