Varför pedagogisk dokumentation?

Har precis läst färdigt boken Varför pedagogisk dokumentation? och den var grymt bra. Har flera sidor med anteckningar. Har även läst en annan text som vi ska ha läst inför morgondagen. Ska läsa på lite till i eftermiddag men det känns faktiskt bra redan nu! :)

Fick brev från CSN idag och det stod att jag skulle börja återbetala mitt studielån. Riktigt konstigt så var tvungen att ringa dit. En kvart senare fick jag tag på nån som sa att eftersom jag söker studiemedel för varje termin kommer jag få detta brev i början av varje termin. Eftersom man ska betala tillbaka lånet så fort man slutat studera och tydligen ser dom inte att jag ska studera i 2,5 år till. Jaja, det löste ju sig i alla fall för när jag söker studiemedel för hösten så försvinner återbetalningen som jag fick idag.

Har precis ätit lunch i form av stuvade makaroner. Gottgott.
Ska ta en promenad lite senare, är strålande sol och tio minusgrader.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback