Wake up

Tittar på Vakna med the Voice varje dag, Paul fyller tydligen 30 år idag och just nu ser han lite lätt obekäm med att det är massa ballonger, serpentiner, tårta och att alla sjunger för honom. Haha.

Inatt har det inte blivit många timmars sömn. Tobias har inte kunnat sova och därför tycker han att han ska väcka mig. Det enda jag hörde hela tiden va Jag kan inte soooova. Det enda jag sa var nog TYST!
Förlåt älskling om jag lät sur men väcker man mig på natten får man nästan skylla sig själv. ;)
Nu verkar det som om jag har smittat Tobias, hörde bara honom nysa 100 gånger nu på morgonen. Stackarn.
Jag har precis blivit bättre från min förkylning, bara litelite snuvig.

Stter och tittar ut på den otroligt vackra himlen, alldeles ljusblå och solen är på väg upp. Det enda som fattas just nu är väl att jag vill se gräs istället för snö. :) Aldrig är man nöjd.

   
Ganska mycket snö här uppe i Dalarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback