Wiiiie

Har lämnat in tre olika dokument i skolan, två reflektionsprotokoll och en planering.
Gick in och fick se att min lärare har kommenterat det jag skrivit och det var sjukt positiva saker som hon skrev.
Mår redan bättre efter att ha läst det. :)
Känner att denna kursen verkligen ger mig något, det är ROLIGT att läsa och så har jag inte känt på väldigt länge. Litteraturen är inspirerande och diskussionerna på seminarierna är givande. Alla får komma till tals och det är ingen som bara tar över. Skönt att ha det så!

I helgen blir det nog till att ta det lugnt. Är ju förkyld men kanske trotsar den för skulle behöva ta en runda på stan. Tobias hade några ärenden också tror jag.

Nu: lägga in mer ved i kaminen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback