Bildregn

Mitt jullov började med att ta hand om Linus några dagar. Jag vaknade ju som sagt upp på fredagen innan jul av att lillkillen inte mådde så bra i magen.



Därefter var det dags för att fira jul. Först med familjen Karlsson på julafton och sen med familjen Willstedt/Persson ett par dagar senare. Mamsen blev ju sjuk på julafton och mellandagarna blev därför väldigt lugna.

     
Tove                             Rasmus                   Alfons

Men snart var hon på benen igen. Här står mamma och Tove på mammas spikmatta, Tove tyckte det var såååå skönt. Vet inte riktigt om jag kan hålla med om det. :)



Sen blev det lite jul igen när Tobias kom ner till Småland dagen innan nyårsafton. Vilma blev väldigt glad för sin Nintendo DS som vi hade köpt till henne. Hon sa lite senare att hon knappt trodde det var sant. :)
Tove fick en iTeddy och det ser ut som om hon uppskattade den också.
Linus fick Rorris bilbana och vilken lite kille tycker inte att det är roligt med bilbana?! ;)

   

Nyår spenderades tillsammans med familjerna Åberg/Karlsson. Kvällen blev precis sådär som jag vill ha mitt nyår. Lugn och skön och en och annan skål. Maten var gudomlig, tack o tack till alla som ordnat det så fint.



På fredagen kom Linus på besök för att hälsa på Tobias. Han hade sagt till tågvärdinnan när dom stod och väntade på mig i Vaggeryd att han skulle åka till Tobias och att Tobias längtade efter Linus. Gullunge.



Söndagen blev det tåg i lite mer än åtta timmar för mig och Tobias. Vi kom hem till vårt lilla fina hus och jag kan lugnt påstå att vi definitivt inte svettades den natten. :) Ingen som varit hemma på över två veckor plus att Tobias skruvat ner värme plus att det var -20 när vi kom hem hit. Då var det bara att starta igång kaminen. Det blir så härlig värme av den!!!



När jag hade klippt mig hos världens bästa frisör Johanna i Vaggeryd hittade jag denna dalahästen på Mimmis magasin. Passar perfekt på vårt matsalsbord! Har en kruka på bordet i samma färg dessutom!



Julklapp från syster med familj, dom används flitigt kan jag säga! Underbart sköna. Tack o bock för dom!





Nu är det slut för idag. Orkar inte lägga in mer bilder. Haha.

Ha en trevlig helg. /M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback