Dagen hittills

Fredag idag alltså. Äntligen ska jag få sällskap här hemma några dagar.
Börjar bli gaaalen av att bara gå hemma. Men det är bara ett år till sen ska jag försöka få läsa på campus istället. Visst det är ju väldigt praktiskt just nu med att läsa på distans eftersom jag inte har körkort eller bil. Men med tanke på kurserna jag vill läsa sen är det nog så att jag blir tvungen att läsa på campus. Får väl hoppas på att alla runt omkring mig har tjatat hål i huvudet på mig om det där körkortet så jag blir tvungen att ta det. :)
Jag har ju i stort sett pengarna till det men jag har bestämt mig för att skjuta på det eftersom jag har prioriterat lite andra saker just nu som kommer sluka mycket pengar. Men det är saker jag gör för att jag ska må bra så det är absolut ingen dålig investering.
Vi får väl se framöver vad det är jag ska göra. ;)

Jaha, dagen hittills. Jag har varit och handlat mat till kvällen, kollat på Hem till gården såklart, kört igång en diskmaskin, funderar på att tvätta lite också. Inte kul att göra det på helgen när man bara vill vara med Tobias.
Trodde Tobias skulle komma hem liiiite tidigare idag eftersom det är fredag men dom hade någon kurs så jag får nog inte se honom före sex i alla fall.

Om två helger åker vi till UMEÅ. Ser framemot det sååå mycket. Ska träffa Tobias pappa och han ska få sin 60-årspresent. :) Vi ska se Lövångerrevyn och äta ute på nån fin restaurang i Skellefteå. Revy är väl inte riktigt min grej, men jag vet ju att han tycker om sånt och det är ju det som är det viktigaste.


Vad ska ni göra i helgen?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback