Hej, jag heter Malena och jag är lat.

Kommer inte ens ihåg sist jag städade på riktigt här hemma. Nångång innan jul skulle jag tro. Usch, va vidrigt. Men jag har liksom tappat all ork till att göra nåt. Inte kul när det bara snöar och är grått ute. Dessutom kom Tobias hem och nämnde något om att en förmån på hans nya jobb var att man skulle få städhjälp hemma, 12 timmar i månaden. Men nä, då städar jag nog helst själv, så stort här hemma har vi inte dessutom. Men kanske skulle be dom putsa fönstrena här hemma till våren för det är ju så sjukt tråkigt.

Men har i alla fall tänkt gå igenom lite kläder i min garderob idag och slänga allt som jag inte använder längre.
Kommer nog bli en hel del och det är inte värt att slänga ut det på Tradera, det tar både tid och man får ju knappt något för kläderna om det nu inte skulle vara något speciellt märke.

Åhhhh, dags att ta några steg för att kolla i garderoben. Hade helst velat göra iordning Tobias kläder också. Har aldrig träffat en karl med så mycket kläder. Han har två Malmbyråer fulla med kläder PLUS en garderob som är fylld från golv till tak. GALET! Dessutom är han en såndär som aldrig provar i affären utan köper det och provar hemma, passar det inte lägger han undan det istället för att lämna tillbaka den. Men, jag tycker om dig ändå Tobias. Du är bäst! Lövlöv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback