Home sweet home

Nu är jag och Tobias hemma i Ludvika igen efter en lång tågresa igår. Åkte halv tio och var inte hemma förrän sex.
Trodde vi skulle komma hem till ett riktigt kallt hus men så farligt var det faktiskt inte. Tände massa ljus och sen blev det varsitt täcke i soffan. :)
Det var litelite kallt att sova fast det blev en aning bättre när Tobias la sitt täcke över mig också. Fast jag tyckte synd om honom när han skulle gå till jobbet vid sju, det var -22 grader då. Hua.

Ja...vad händer idag då? Ska köra igång nån tvätt, hämta massa ved, köpa och laga god mat. Är ju trettondagsafton idag.
Fast först ska jag lämna in min älskade hemtenta. Har ju varit klar i tre veckor men har helt glömt bort att lämna in den och idag är sista dagen. Är otroligt nöjd med den, fick ihop allt som jag ville och det blev till och med en och annan sida för mycket.

Ska ladda upp bilder från mitt härliga jullov lite senare idag.

/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback