Låt kärleken slå rot

Lördag. Härliga lördag!

Gick upp tidigt som vanligt, gjorde iordning mig, satte fram frukost till mig och Tobias.

Sen promenerade vi till stan. Tobias skulle rätta till sina glasögon så jag följde med.
Efter att vi var klara hos optikern gick Tobias till jobbet, han ska byta plats på jobbet för att flytta upp där ledningsgruppen sitter. :)
Men jag fortsatte gå på stan, hade ändå inget annat för mig.
Hittade en mintgrön tröja på Åhlens av alla ställen. Hade dessutom 20% där.
Skorna har jag skickat efter från H&M. ÄLSKAR dom. Visst är dom fina?! :)
   

Gick och köpte mig en goood räkmacka och en Amelia!


Så nu sitter jag här mätt och belåten. Väntar på Tobias och lyssnar på Ted Gärdestad av alla människor. Tobias har tydligen en skiva med honom som jag hittade av en slump. Riktigt fina texter.

Du låt kärleken slå rot
Och växa sig stark
Fast livet kan ta emot
För hur ska vår ensamhet ta mark
När ögonen tror
Att ingenting gror
För en gångs skull låt kärleken slå rot

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback