O så var det måndag igen

Ständigt dessa måndagar. Veckorna går läskigt fort.

I helgen var ju jag och Tobias som sagt på Ikea.
Handlade massor med bra saker. Nya täcken som var lovely, har aldrig haft ett skönare täcke. Kostade bara 129:- dessutom. Sen blev det nya påslakanset, svartvita of course, en rullgardin så man slipper fönstertittare :), glas, en bokhylla och vita mappar. Bokhyllan blev i björk fast jag inte tycker det är särskilt snyggt men dom andra bokhyllorna bredvid var i björk så var illa tvungen. Så nu ska jag sortera upp alla recept jag har. Bara en himla massa papper huller om buller.
Så Ikeatrippen var mycket lyckad, förutom att vi inte fick tag i det vi egentligen skulle ha. Haha.
Skulle ju ha en bänk till hallen, men den var slut i både svart och vit i hela Sverige. Men den skulle komma in v.7 så får åka dit och köpa den då istället. Och nu kommer jag ju på en sak till vi skulle köpt, en vägglampa till hallen.
Ajaa, det får vi fixa sen. :)

Nu ska jag lägga in mer ved i kaminen och hänga upp tvätt.
Hur har ni som läser här haft det i helgem, full rulle eller lugna gatan? :)
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback