On top of the world

Klockan nio imorse hade jag och Hannah examinerande seminarium för denna kursen och det gick jättebra och jag är så otroligt glad för att jag har träffat henne. Vi hjälps verkligen åt tillsammans när det är något. Ska bli såå kul att få jobba ihop med henne, H, A och T under vårterminen. Toppentjejer allihopa!!
Så tack Hannah för all hjälp och kloka ord. :)


Idag känner jag verkligen mig som rubriken. On top of the world.

Jag har klarat av ett år på högskolan och det är fasiken inte illa pinkat.
Jag har helt klart universums underbaraste sambo. Sitter och ler nu när jag skriver detta men han är en sjukt bra person och han får mig att må så bra.
Jag har världens bästa mamma, storasyster och storebror med sina familjer.
Vårt lilla gula hus med vita knutar har vi snart bott ett år i och det är första gången jag känner mig hemma någonstans. Detta är mitt och Tobias, bara vårt!
Jag ska läsa den lekande människan i vår och jag är taggad som tusan, mycket tackvare studiekamraterna. V.14 träffas vi igen och vi ska förmodligen bo i en stuga tillsammans. Ser jag verkligen framemot.
Just nu sitter jag och lyssnar på Pink (surprise) och känner musiken i hela kroppen och det känns BRA! Hon är helt enkelt bäst på att skriva låtar och musiken sitter helt klart där den ska. :)
Imorgon åker jag och min älskade till Västerås och Ikea. Myyyys. Jag är även lite stolt över mig själv att jag fått med honom på det. Du är så snäll och gullig babe!
Ikväll blir det mys och jag tänkte laga god mat för att fira att jag har tagit 60 högskolepoäng idag!


Jag ser ju inte riktigt lika glad ut på denna bilden som jag känner mig just nu men detta är den nyaste bilden jag har och det är ju inte så roligt att visa samma hela tiden. :)

Nu ska jag gå och handla.
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback