Onsdag Torsdag Fredag

    
Min onsdag började hos läkaren på vårdcentralen. Han lyssnade verkligen och jag behövde inte överdriva för att det ska hända något. Så nu är remiss skickad till Falun så nu är det magundersökning som gäller för att en gång för alla konstatera vad det är som är fel på den. Är less på att min mage ska styra mitt liv som den faktiskt gör.


         
Torsdag. Sooooool. Som jag har längtat efter att få se den. :) Satt till och med ute på altanen en stund innan det blev för kallt. Riktigt härligt och jag behöver väl inte ens säga att jag njöt av att sitta där.

    
Och idag är det ju äntligen fredag. Skulle iväg till sjukhuset för ett ärende. Tittade på termometern och det stod -12. Jippi. Bara att ta på sig ordentligt med kläder. Bilderna är alltså före och efter promenaden på 1,5 timme. Lagom rosig om kinderna. :)

Nu ska jag snart steka kyckling för ikväll bjuds det på kycklingenchiladas här hemma. Jag älskar det och jag hoppas att jag aldrig tröttnar på det.

Vad ska ni som tittar in här göra ikväll?

Kommentarer
Postat av: katta

Ja visst är Pink grym, älskar hennes skiva också...hon har en sån attityd som alla tjejer borde ha ;) Och nu när man är arg och less på killar funkar hennes låtar ännu bättre ;)



Händer det ngt kul i helgen då?

kramar!

Postat av: Anonym

Igår kväll hade jag mamma på besök, vi var på bio och såg Changeling och sedan var vi på Thai-restaurang. Mycket trevligt. Idag bär det av till Mullsjö för klassåterträff. Kram

2009-01-31 @ 10:32:42
Postat av: Malena

Och vem är denna anonym? :) Låter som om du har haft och kommer ha en riktigt bra helg i alla fall!

2009-01-31 @ 13:40:29
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback