Sunday

Har precis kommit hem från en promenad i snön med T.
Handlade mat till hela veckan dessutom, skönt att ha det gjort. Tänkte jag skulle elda lite i kaminen snart, blir så härlig värme och man sparar ju pengar dessutom.

Nu har det varit lugnt för mig och Tobias tre helger men dom kommande tre helgerna kommer vi ha fullt upp.
Nästa helg är vi bjudna till ett par kompisar här i Ludvika.
Helgen efter det åker vi till Umeå. På söndagen åker vi till Stockholm, där skiljs jag och Tobias åt.
Han åker till Spanien och jag åker hem till Värnamo. Stannar i Värnamo i en vecka. Lika bra det.
Så den 14:e åker jag hem till Ludvika igen och på kvällen åker vi till Västerås för att träffa några kompisar som fått barn, längtar efter att få mysa med lilla E! :)
Fullt upp med andra ord, men det är kul när det äntligen händer nåt.

Imorgon är det ju måndag och då är det plugg som gäller som vanligt.
 

Hoppas alla får en skön söndagkväll.


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej, kommit någonvart i böckerna? Jag tycker dom är intressanta men lite tröglästa, speciellt "Den lekande människan". Ska bli kul på första seminariet på tisdag, ses då. kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback