Vinst igen!

Tippade som vanligt i lördags och första lappen jag tippade på hade jag inte alls högt odds så Tobias sa till mig att jag skulle göra en ny och då med fyra matcher istället för tre. Sagt och gjort, jag tippade på som aldrig förr och satsade bara 30 kr för jag trodde aldrig jag skulle vinna med dom oddsen.

På kvällen satt jag och satte ihop en bokhylla och Tobias ropar från vardagsrummet att - Jag tror fan att du har vunnit igen. Nääää, sa jag bara. Då är det ju helt sanslöst.
Men johoodå, jag VANN igen. 477 kr till och med. :) Så har satsat 80 kr på två veckor och vunnit nästan 900. Ganska bra måste jag säga. :D

Ja, vad händer idag då? Inte särskilt mycket, ska fortsätta läsa boken som vi ska ha läst tills nästa vecka. Ganska tung bok så tar lite då och då istället.
Kanske ska passa på att baka bröd också, vad säger du Tobias om mjukkaka? :)

Hoppas ni alla får en fin dag!

Kommentarer
Postat av: Wysteriia

svar: Åh men tack så mycket :D Jag hoppas att det kommer hålla i sig och inte ta slut :) hihi.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback