24 juli

Snart är det den 24:e juli.
Det är en stor dag i mitt liv.
Inte enbart för att jag fyller år utan för det var också den dagen som Tobias gav mig en ring.
Min underbart fina ring som jag bara älskar.
Så fort jag tittar på den bultar mitt hjärta lite extra och jag är så grymt tacksam över att Tobias är min.
Min sambo, min fästman, min kärlek, mitt allt.

Du är den för mig.
Du är den jag vill leva med för resten av mitt liv.
Du är den jag vill bli gammal med.
Du är den som får mig att le allra mest.
Du är den som skyddar mig och torkar mina tårar när jag är ledsen.
Du är den som alltid finns där för mig.
Du är den som kör 80 mil på en helg bara för att jag ska kunna umgås med min familj.
Du är den som passar så bra in i min familj och jag vet att min familj tycker samma sak.
Du är den som är generös och alltid tänker på alla andra först.
Du är den som är världens snällaste och skämmer bort mina älskade syskonbarn och bara det värmer mitt hjärta.


Aldrig ska jag sluta älska dig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback