Ånäset

Sitter hos Tobias pappa nu. Tobias är i Umeå och ska ut med massa killkompisar ikväll.
Ingen utav hans kompisar har flickvänner så jag kände inte riktigt för att följa med dom ut.
Så ikväll blir det nog otroligt lugnt.
Kika på bloggar som jag inte tittat in hos på evigheter och kanske spela ett och annat spel på datorn. :)

Vi har precis smaskat i oss jordgubbar och glass. Lika gott som vanligt!

Har även hunnit med att baka mjukkaka ikväll men det blev inte riktigt lika bra som det brukar bli.
Använde en bakmaskin som Ingvar hade ropat in på auktion och man kan lugnt säga att den levde sitt egna lilla liv.
Det var mjöl överallt här i köket när jag var klar. Haha.
Men dom fick ju i alla fall godkänt och det var väl det som var huvudsaken!


Nej, nu blir det jag och spindelharpan. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback