Det luktar ljuvligt!

Håller på att göra en västerbottenpaj nu.
Ska ha med mig den till C & N imorgon! Har aldrig gjort det förut så det här kan ju gå precis hursomhelst. :)

Imorgon är för övrigt sista dagen innan semester!
Härligt härligt. Jag och Tobias har bestämt oss för att käka lunch på Kinarestaurangen dessutom. :)

Det enda som jag verkligen hoppas på nu är att det är fint väder nästa helg då vi ska till Leksand.
Eller fint och fint, bara det inte regnar så som det har gjort dom sista veckorna. Haha.

Det enda negativa med att det är sol och varmt just nu är denna förbannade allergi.
Vill helst av allt ta ut mina ögon och klia bakom dom.
Går runt som en tvättbjörn hela dagarna och jag måste erkänna att det inte känns helt okej att sätta in linserna på morgonen. Men jag har inga glasögon och om jag inte skulle använda något alls skulle jag förmodligen dö inom 5 minuter. Ser absolut ingenting utan linser. Bara sudd. :)

Nä, nu ska jag sluta svamla och ta ut den där pajen som står i ugnen.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback