GRATTIS älskade Vilma!

4 juli 1999. Det var då jag blev moster för första gången.
Jag var bara fjorton år och var så otroligt överlycklig för att systeryster skulle få barn.
Det var det absolut största som hade hänt mig!
Jag minns hur jag hoppade och skrek av lycka när Jess ringde och berättade att Vilma nu hade kommit!

Vilma du är mitt första syskonbarn och det är speciellt. DU är speciell.
Du har blivit en alldeles underbar person som säger så kloka saker och är så sjukt duktig på allt du gör!
Oavsett om det gäller skolan, ridningen eller fotbollen.
Jag känner mig otroligt stolt över att få kalla mig moster till dig!!

Så jag hoppas att du får en alldeles underbar 10-årsdag på Kolmården.
Presenten från mig och Tobias får du när vi träffas om två veckor!

Du ska veta att jag älskar dig väldigt mycket och att jag alltid kommer ställa upp för dig.
Vad det än är vill jag att du ska veta att du alltid kan komma till mig!

Puss och kram från moster!

  

  


Kommentarer
Postat av: Vilma

Tack för så fina ord! Jag hade en jättebra födelsedag.

Kram Vilma

2009-07-07 @ 20:42:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback