På väg igen

Har haft en toppenvecka tillsammans med min familj både här i Ludvika, Leksand, Värnamo och i Gränna och Visingsö.
Vädret kunde väl ha varit bättre men man har lärt sig att inte förvänta sig alldeles för mycket.

Imorgon flyger vi till Umeå och vi ska faktiskt åka till Arlanda redan ikväll för att slippa gå upp halv fem. Mitt i natten ju. ;)
Så vi tar in på något hotell där och bara sover och går ut till planet. Gött.

Så idag har vi bara suttit en bil upp till Dalarna och sen packat om i väskorna. Haha.
Men uppe i norr blir det lugnt med betoning på LUGNT så det är rätt skönt att flänga och fara nu faktiskt.

Hade en underbar födelsedag i fredags och fick universums bästa present av ingen mindre än Tobias!!
Av mamma fick jag mormors gamla klocka som hon har lämnat in för att byta batteri och glas. Tack mamma!
Av syrran och brorsan med familjer fick jag en jättefin korg med smått och gott i. Bland annat boddybutter som hette Strawberry Cheesecake. Tack tack tack!

Nu blir det en dusch innan vi sätter oss i bilen igen!

Hörs förmodligen när vi är uppe i Ånäset!
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback