SEMESTER!!!!

WIHOO!!!

Nu är det äntligen semester i tre veckor. Glömma bort allt som heter matlådor och väckarklocka. :)
Lovely!

Ringde förresten sjukvårdsrådgivningen imorse för jag har ju haft sånt kli i ögonen och varit tvungen att gå upp på natten för att skölja mitt ena öga för att ens kunna öppna det. Hon sa direkt att jag hade ögoninflammation efter att jag beskrivit besvären. Allergi har man oftast i båda ögonen. Ajaa, idag är det bättre i alla fall. Får kämpa för att inte klia eller pilla i ögat.
Och bara för att jag skrev det nu var jag där och pillade. Haha. Sjuuukt.

En vecka kvar till min födelsedag och för första gången på 4 år ska jag fira den med mamma och syrran med familj. Tobias också såklart men sen jag träffade Tobias har jag inte träffat dom just den dagen en enda gång så det ska bli trevligt.
Kanske tar med mig tårta till Leksand. ;)

Nu ska jag vila en stund så man orkar med kvällen och sen ska jag ta kvällens första öl!

Hoppas ni får en underbar fredag med sol och ledighet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback