Summer at the water-lilly road

        

Det är första sommaren i år som jag verkligen anstränger mig för att blommorna ska överleva och det går faktiskt ganska bra.
Jag har ju planterat smultron för nån månad sen och nu kommer det en hel del som är så GODA!
Sen har vi planterat lite andra blommor som jag inte har en aning om vad dom heter. Men jag tycker väldigt mycket om den rosa som står på bordet.
Rosorna är lika fina som förra året, det är verkligen hur många knoppar som helst och många som redan har slagit ut.

Nu inväntar jag bara mamma som kommer för att hjälpa mig gräva ett litet land, förhoppningsvis blir det gjort på torsdag!
Ska bli kul att se hur det blir till slut!


Kommentarer
Postat av: annawii

Riktigt fint och fusk med smultron! Det är ju det godaste som finns!



kram sötnos

Postat av: Malena

Mmm, det är så gott att bara ta ett bär när man ser att det finns ett rött. :) Kram!

2009-07-20 @ 16:36:12
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback