Bortglömd

Ringde precis till syrran och Tove svarade. Hon kollade på Family Guy.
Jag sa till henne att jag längtade så otroligt mycket efter henne och det enda hon svarade var att hon inte tänkte på mig och att hon hade glömt bort mig. Skitunge. ;)
Nä, skojar bara. Hon blev däremot ganska glad när jag berättade om att jag och Tobias tänkte åka iväg med henne och Vilma i sommar. :)
Vi får väl se vart vi hamnar, det vet man aldrig.
Förhoppningsvis blir det Leksand sommarland med familjen Karlsson v.30. DET ser jag framemot extremt mycket!


Nu ska jag kolla på tv en stund innan det blir sängen!

Pussar till alla mina älskade syskonbarn. Älskar er allihop!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Säg vad inte det lilla flickebarnet kan kläcka ur sig, men hon är rätt skön ändå! Jag har haft en riktig tjejkväll med Tabergstoppen som utsikt framför mig! Nästa sängen bums, börjar 6.00 imorgon.

Godnatt....

2009-06-17 @ 22:50:19
Postat av: Susanna

Haha vilken härlig unge! Leksands sommarland lät kul! Kolla in stället åt oss så kanske vi kan dra upp husvagnen nästa år haha!

2009-06-18 @ 09:25:02
Postat av: Malena

Storasyster: Jadu, Tove kan bevisligen säga vad som helst till vem som helst. :)



Susanna: Absolut, får skriva här sen hur vi hade det där. :) Och om ni åker dit nästa år måste ni ju såklart svänga förbi här! Hoppas ni får en trevlig midsommar!

Postat av: Frippe

Ehum... Sluta skvallra om vad mina barn gör när mamman är borta!

2009-06-18 @ 15:45:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback