JAAAAAAAAAAAAAAA!

Loggade precis in på fronter (skolan) för att se om mitt betyg för denna terminen hade kommit in och det hade det!!!!!!
Förra hemtentan fick jag VG (högsta betyg!) på och då trodde jag mest att det var tur. :)
Men nu när jag loggade in fick jag se ett VG!!!!!!!
Jag fick alltså VG på hela kursen, förmodligen den viktigaste kursen på alla dessa år som jag läser.

Jag är så stolt över mig själv att jag faktiskt ha lyckats få högsta betyg på högskolan!

Fast jag har mycket att tacka storasyster för att jag har kunnat framför viktiga och intressanta frågor under denna terminen! Så tack Jess! Hoppas du kan stå ut med alla mina frågor som jag så gärna vill ha svar på.
Bara två år kvar! ;)


/M

Kommentarer
Postat av: Susanna

Grattis vad kul att det går så bra för dej! kram

2009-06-15 @ 08:17:05
Postat av: M

Tusen tack!!! :) Hoppas allt är bra med er! Kram.

Postat av: Storasyster

Grattis, det har du förtjänat. Kul att jag kunnat hjälpa dig, men du har genom att ställa frågor och vara nyfiken(på ett positivt vis!)tillägnat dig kunskaper som gett dig ett VG!

grattis igen och ha en bra dag!!

Kram

2009-06-15 @ 17:02:14
Postat av: Anonym

Grattis!! Härligt. Jag fick också VG och fick på så sätt VG på vårterminen vilket är underbart. Hoppas du får en trevlig sommar så syns vi till hösten. Kram

2009-06-15 @ 19:54:48
Postat av: Hanna

Nu måste jag göra ett inlägg till för att tala om att det var Hanna som gjorde det inlägget som inte syns från vem det är. Kram

2009-06-16 @ 19:40:59
URL: http://tanthanna.blogg.se/
Postat av: Malena

Storasyster: Tack o tack! Hoppas du får en fin kväll ikväll vad ni nu än ska göra. :)



Anonym vilket jag tror är Hanna: Grattis till dig också! Visst är det en helt obeskrivlig känsla att få VG. :) Hoppas du också får en riktigt skön sommar och så ses vi som sagt till hösten. Kram.

2009-06-16 @ 19:43:11
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/
Postat av: Malena

Hanna: Haha. Jag skrev precis att jag trodde att det var du. ;)

2009-06-16 @ 19:44:10
URL: http://mittliviludvika.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback